Detalii la:

www.inchiriazaojucarie.ro sau
0749.627.138 sau www.facebook.com/inchiriazaojucarie

23 ianuarie 2013

Balloon Party

Cum am promis, am revenit cu o poveste despre petreceri. Atunci nu eram Rent A Toy, desi cam pe atunci ne-a venit ideea :)
Balloon Party a fost...cum altfel decat plina de baloane :P La momentul respectiv nici macar nu ne-am propus o tema propriu zisa, asa a iesit. Abia ulterior ne-am gandit ca pentru pitici mici, mici e numai buna de tema. A fost aniversarea de 1 an a Marei. Si pentru ca a fost un party in familie, nu merita sa inchiriem un spatiu special amenajat pentru asftel de ocazii.
Petrecerea era pe lista, evident nu incapea vorba sa nu aiba loc, asa ca am trecut la fapte si casa noastra s-a umplut de baloane.
Sarbatorita, dupa cum vedeti, a fost in culmea incantarii ;)


Pentru ca nu aveam planuri mari atunci, n-am documentat in detaliu decorul, ne-am concentrat asupra personajelor :)

Am uitat sa mentionez ca desi nu a fost planuita ca o tema, am asezonat decorul cu farfurii, servetele si coifuri in acelasi ton.




Asadar, pentru balloon party (care este de mare efect pentru copilasi de 1 - 2 anisori) aveti nevoie de cat mai multe baloane, de servetele, farfurii, coifuri si evident un tort cu baloane. Daca sunteti in toane bune, puteti umple baloanele cu confetti ;)

Aaaa, sa nu uit, ingredientul necesar pentru o petrecere reusita: muzica, voie buna, zambete si o doza generoasa de rabdare cu piticii carora o sa le placa la nebunie zgomotul baloanelor sparte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu