Detalii la:

www.inchiriazaojucarie.ro sau
0749.627.138 sau www.facebook.com/inchiriazaojucarie

19 februarie 2013

Poveste de sfarsit de saptamana

Sambata am fost la petrecerea unui pitic voinic (vorba lui Caragiale - "nu spui cine, persoana importanta"), de data asta in calitate de invitati, nu de organizatori :)

De la mic la mare, toti ne-am simtit bine! Si ca sa continuam in acelasi ton in care am inceput....multumim si pe aceasta cale pentru invitatie! :)

Chiar daca nu am fost "furnizorii de jucarii" pentru petrecere, vrem sa va aratam cateva imagini, ca sa vedeti ce bine te poti distra acasa si cat de usor poti sa aranjezi un decor frumos si placut atat de parinti cat si de copii.

Invitatia a fost in ton cu decorul de la petrecere - nuante de albastru + baloane si, in plus, a fost livrata in cel mai original mod posibil - prin posta! Da, prin posta! Cat de tare e chestia asta in era in care e tehnologizat totul? Loved it! :)










Aaaa, nu v-am aratat baloanele :)

Nu se vad in toate pozele pentru ca sunt baloane saltarete, umplute cu heliu ;)



Si daca nu era clar din poze, sarbatoritul nostru a implinit respectabila varsta de 2 anisori!

La multi ani frumosi, S!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu