Detalii la:

www.inchiriazaojucarie.ro sau
0749.627.138 sau www.facebook.com/inchiriazaojucarie

09 aprilie 2013

Homemade Little Monster party (with handmade party favors)

Da, stiu, iar am tras chiulul si n-am mai scris nimic de o buna bucata de vreme...
Promit sa ma revansez cu o avalansa de idei pentru petreceri pe care le puteti face acasa, petreceri la care atat invitatii mici, cat si cei mari sa se distreze deopotriva ;)

In ultima vreme am fost ocupati sa organizam petrecerea celui mai mic membru al clanului Rent A Toy, R, care recent a implinit un anisor si a trecut de la statutul de bebelus la cel de baietel. :)

Bineinteles, petrecerea a fost organizata acasa! Si dupa cum  probabil v-ati dat seama din titlul articolului, a fost o petrecere tematica - Little Monster Party.

Pe rand, o sa va prezint cateva dintre "elementele" cheie ale petrecerii. :)

O sa incep cu partea cea mai dulce,  tortul decorat in ton cu petrecerea. Pe cat e de haios, pe atat a fost de bun! Si cred ca nu mai e nevoie sa spun...copiii au fost foarte incantati!



La usa, invitatii au fost intampinati de monstrul verde (norocul nostru ca nu s-au speriat si totusi au vrut sa intre in casa. Papionul cred ca i-a convins!)

Ne-am distrat facand poze cu diverse ranjete, care de care mai monstruoase. Si ne-au placut asa de tare, incat am decis sa inramam pozele :)


De asemenea, paharele au fost si ele decorate in acelasi ton.

Ca sa fie memorabila petrecerea, fiecare copil invitat a primit un mic monstru in dar la plecare


Personajul principal al petrecerii a fost imbracat corespunzator, cu un tricou pictat de mama lui :P


V-am facut pofta? :)

Urmeaza sa va povestesc si despre activitatile pe care le-am organizat la petrecere, sa ne bucuram de faptul ca nu mai ploua si sa stam putin si afara. Dar asta, abia maine... Sa aveti o zi minunata! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu