Detalii la:

www.inchiriazaojucarie.ro sau
0749.627.138 sau www.facebook.com/inchiriazaojucarie

12 aprilie 2013

In asteptarea primaverii - baloane uriase de sapun

V-am promis acum cateva zile ca va povestesc in ce activitati am antrenat invitatii la petrecerea lui Radu si a venit vremea sa ma tin de cuvant :)

Desi primavara inca se lasa asteptata si vremea este capricioasa, sarbatoritul nostru a fost norocos si la petrecerea lui nu a plouat. De altfel, nu numai el a fost norocos ci noi toti, pentru ca mici si mari deopotriva ne-am bucurat de baloanele uriase de sapun pe care le-am facut sambata.

Cum de ne-a venit ideea? Recent, am cunoscut-o virtual pe Camelia de la Mic Atelier de Creatie. Este o mamica minunata, care se joaca tare frumos cu pitica ei si printre jocurile lor am descoperit si baloanele de sapun. Despre ele si baloane puteti sa cititi aici.

O sa va dau si "reteta" pe care am folosit-o pentru baloane, in caz ca vreiti sa va distrati si voi:

- 1 cana detergent de vase (am folosit ce aveam prin bucatarie, Pur, dar nu cred ca are importanta producatorul);
- 2 sticlute de glicerina boraxata (orice farmacie) ;
- 2 plicuri de praf de copt;
- 1 cana de amidon de porumb;
- 12 cani de apa distilata (a fost o adevarata aventura cautatul apei distilate, nici nu stiam de unde sa incep, pentru ca ma numar printre fericitele care au un sot care-si calca singur camasile :)).

Toate ingredientele le-am masurat cu aceeasi cana si le-am amestecat bine. Compozitia am facut-o seara si am folosit-o abia a doua zi dupa amiaza. N-am avut prin casa niciun dispozitiv de facut baloane, asa ca m-am inspirat de la Camelia si am pregatit unul. Eu am folosit 2 bete pentru mancare chinezeasca, le-am legat intre ele  (la ambele capete) cu fir de bumbac mai grosut si ne-am pus pe treaba.
Iata ce a iesit :)











 



Incercati si voi, o sa va placa! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu